Հնդկաստանի արևելքում գնացքների ռելսերից դուրս գալը, որի հետևանքով զոհվել է առնվազն 288 մարդ, վիրավորվել՝ ավելի քան 800-ը, առաջացել է էլեկտրոնային ազդանշանային համակարգի սխալի հետևանքով, որը դրանք ուղղել է սխալ գծերի, ասել է երկաթուղու պաշտոնյան, գրել է Al Jazeera-ն։

Ուրբաթ օրը Օդիշա նահանգի Բալեշվար շրջանում դեռևս շփոթություն կար իրադարձությունների ճշգրիտ հաջորդականության վերաբերյալ, որը հանգեցրել էր տասնամյակների ընթացքում ամենածանր երկաթուղային աղետին:

Երկաթուղու բարձրաստիճան պաշտոնյա Ջայա Վերմա Սինհան կիրակի ասել է, որ նախնական հետաքննությունը ցույց է տվել, որ ազդանշան է տրվել արագընթաց մարդատար Express-ին, որպեսզի անցնի հիմնական գծի վրա, սակայն այն ավելի ուշ փոխվել է, և գնացքը փոխարենը մտել է հարակից օղակաձև գիծ, որտեղ բախվել է երկաթի հանքաքարով բեռնված բեռնատար գնացքին։

Սինհան հավելել է, որ մարդատար գնացքները, որոնցում եղել է 2296 մարդ, արագ չեն անցել։ Գնացքները, որոնք տեղափոխում են ապրանքներ, հաճախ կայանում են հարևան օղակաձև գծի վրա, որպեսզի հիմնական գիծը պարզ լինի մարդատար գնացքների համար:

Այնուամենայնիվ, երկաթուղու նախարար Աշվինի Վայիշնավը կիրակի օրը ANI լրատվական գործակալությանը հայտնել է, որ գուցե մարդկային սխալ է տեղի ունեցել:

650