Գերմանական արտադրողները նկատում են իրենց արտադրանքի մրցունակության նվազում ինչպես ներքին, այնպես էլ արտաքին շուկայում։ Այս մասին երեքշաբթի օրը՝ մայիսի 21-ին, հայտնել է Reuters գործակալությունը՝ վկայակոչելով Գերմանիայում բիզնես ղեկավարների ամենամսյա հարցման տվյալները, որն անցկացվում է Մյունխենի Տնտեսական հետազոտությունների ինստիտուտի ifo-ի կողմից։

Հարցման մասնակիցների մեծամասնությունը հայտնում է ԵՄ ներքին շուկայում իրենց ընկերությունների մրցունակության անկման մասին՝ սկսած 2023 թվականի երրորդ եռամսյակից։ Բացառություն են կազմում միայն դեղագործական արդյունաբերությունը և փայտամշակումը (եթե այստեղ չեք ներառում կահույք արտադրողներին): Ոչ ԵՄ շուկաներում գերմանական ընկերությունները բոլոր ոլորտներում, բացառությամբ ըմպելիքների, ընդհանուր առմամբ սկսեցին իրենց մրցունակության անկում գրանցել արդեն 2022 թվականի առաջին եռամսյակում:

«Գերմանական ընկերություններին ավելի ու ավելի է դժվարանում մրցակցելը»,- ասում է Կլաուս Վոլրաբեն՝ ifo-ի հետազոտողը, որը ղեկավարում է հարցումը: Ինստիտուտի տվյալներով՝ 2023 թվականի սկզբից գերմանացի արտադրողները նույնպես ավելի ու ավելի պակաս վստահ են զգում Գերմանիայի ներքին շուկայում։

Բիզնես ասոցիացիաները վերջին տարիներին նշել են, որ Գերմանիան դառնում է ավելի քիչ հարմար վայր բիզնես անելու համար՝ բարձր ծախսերի և բյուրոկրատիայի գերակայության պատճառով: Բիզնեսը կոչ է անում երկրի իշխանություններին լուծել այս խնդիրները։

389